Programează-te

Parodontologie

Clinica Albert tratează afecțiunile parodontale rapid, fără durere și cu garanția unei vindecări accelerate

• Prin tehnici avansate ce scurtează durata intervențiilor chirurgicale;
  • Cu doctori specializați pentru tratarea acestei boli;
  • Cu ajutorul laserelor dentare, respectiv celor terapeutici cu programe de Biovitalizare, regenerare, sterilizare, pentru accelerarea vindecării sau cu efect antialgic;
  • Sângerările și șuturile sunt eliminate 100%;
  • Cu rezultate superioare de regenerare.

Boala parodontală este o afecţiune a sistemului de menținere a dintelui: gingie, os alveolar, cement radicular, precum şi a ligamentelor ce susţin dintele în alveolă.

Este cauzată în principal de placa bacteriană, care determină inflamaţia parodonţiului marginal. În faza incipientă, afecţiunea parodontală poartă numele de gingivită şi este reversibilă prin tratament adecvat şi prin menţinerea unei igiene riguroase. Netratată, gingivita poate duce la parodontopatie (parodontoză) şi în final la pierderea dinţilor de pe arcadă.

Pentru a menține sănătatea gingiei și a dinților, este obligatorie menținerea unei stări de igienă riguroasă. Efectuarea corectă a periajului dentar pentru curățarea dinților și cavității bucale, cu ajutorul dușului bucal și a apei de apă, a aței dentare, a periuțelor interdentare, alături de controalele periodice și igienizarea profesională în cabinetul stomatologic, sunt primii pași pentru a preveni și a trata boala parodontală.

Tratamentul bolii parodontale este complex și urmărește oprirea evoluției bolii: prevenirea distrugerii țesuturilor de susținere ale dintelui, controlul infecției, prevenirea mobilizării și pierderii dinților. Cooperarea medic – pacient este esențială pentru a obține rezultate favorabile pe termen lung.

Identificarea problemelor parodontale în faze incipiente și efectuarea tratamentului timpuriu sunt factori deosebit de importanți în prognosticul afecțiunii.

În cazul defectelor osoase importante este necesară adiția osoasă, precum și imobilizarea dinților cu ajutorul benzilor de contenție, pentru a îmbunătăți stabilitatea acestora.

În stadiile avansate ale bolii parodontale se recurge la tratamentul chirurgical: chiuretaj subgingival laser asistat, gingivectomii, operații cu lambou, adiții osoase, aplicare de material pentru remodelarea și regenerarea țesuturilor pierdute.

Clinica Albert utilizează lasere terapeutice cu programe de Biovitalizare, regenerare, sterilizare, pentru accelerarea vindecării sau cu efect antialgic.

Echipa Clinicii Albert este aici pentru dumneavoastră!

DEVOTAMENT ȘI PASIUNE - TOTUL PENTRU A CREA ZÂMBETE PERFECTE